Thursday, March 27, 2008

Филмииииии

Значи, моля всеки, който схване за какво точно иде реч в този филм, да ми се обади и да ме осветли, щото аз лично гледах с недоумение през цялото време и накрая имах чувството, че ми се е случило нещо на главата, но неясно точно какво..... Честно! Такъв филм няма!!! Иначе Скалата все повече ми харесва - и като мъж и като актьор :))))) , а тоя, дето играе полицая - знам го от разни идиотски тийнейджърски филми, е както винаги умопомрачителен - той си е симпатяга.






А този филм е готин. Гледайте го - актьорите имат готин акцент и са интересни, особено братовчедът на главния герой - странна птица отвсякъде :))) Аз поне не съжалявах за отделеното време. Ти да видиш - Рос от "Приятели" е режисьор на филма :))) ясна работата...


p.s. Човек докато кърми може да изгледа сума ти филми... и слава богу, че книгите за четене привършват от време на време, а списанието GEO се чете доста трудно с една ръка... особено с лявата

4 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Momchil said...

каня се на southland tales отдавна, тия дни ако намеря време ще го гледам. ричард кели рулира
:)

Buksy said...

Пробвай да плетеш на една кука докато кърмиш, ман :)

sas said...

:))) то и за плетенето на една кука трябват две ръце, ман, а на мен само едната ми е свободна :)))