Monday, February 16, 2009

PR в Русе

Отново съм в Русе след почти 11 години, прекарани в София в учене, работа, купони, дипломиране, пак работа и още работа... В началото на 2008 година с Колев решихме да заживеем в родния ми град, защото ни предстоеше да станем родители, и към момента не съжалявам нито за миг. Липсват ми единствено приятелите, които останаха в София.

Русе ме плени със спокойствието, което толкова много ми липсваше в забързаната и изнервена столица. Скоро Ема ще навърши 1 година и се надявам, че ще мога да продължа да работя това, за което съм учила и умея най-добре - PR. Желанието ми е да "побратимя" русенските и регионалните фирми с PR-а и да докажа, че Русе е модерен европейски град.

Това е начинанието, с което се захващам. Започваме заедно с моята приятелка Мария (Чарли) с идеята да популяризираме и наложим в град Русе PR-а като нещо полезно и неизменно присъстващо в управлението на всяка фирма, която има смелостта да бъде различна и модерна. Пожелайте ни успех и стискайте палци! :)

5 comments:

Sylvia said...

Успех! Вършете работата си със страст, ентусиазъм и непоколебимост.

Buksy said...

Стискам и тези на краката :)

sas said...

:) Благодаря ви за позитивната енергия, приятели!

Unknown said...

Дано бързо да пожънете успехи и това да ви зареди допълнително :)

Anonymous said...

Поздрави,
пожелавам ти най-искрено да си изненадана от собствения си успех и от отклика на заобикалящите. Самата аз съм в началото на подобна инициатива и чувството, че правиш нещо за себе се си заслужава на 100%.
Успех с ТРИ ръце :)
Ваня