Thursday, November 05, 2009

насаме със себе си

от 9:00 съм сама вкъщи - съвсем сама...!!! :( Ема е на ясла, Колев е на работа, а аз полудявам... меко казано. Не знам какво да правя с толкова много свободно време, честно ви казвам, отвикнала съм да разполагам с времето си само за мен... Нямам да готвя :))) нямам да чистя, нямам да пера, нямам да си играя с Емката... крива работа... не се оплаквам, а само ми се искаше да споделя колко е трудно да имаш свободно време... и май не ми харесва особено много в момента... От друга страна, първоначално си казах "ехааа, сега като остана сама, ще се развилнея!!!" а то.. не знам какво по-напред да свърша - да цикля из фейсбук ли, да разглеждам снимки на приятели, които не съм виждала отдавна и много, много ми липсват, да чета политически анализи ли, новини ли, че и там съм поизостанала, да ровя из обявите за работа, да разглеждам всякакви безумни снимки и статии на тема "чудесата на природата", "Ернст Мулдашев и алопланта", "Децата индиго и децата кристали" и др., да слушам танго и пънк???? Пълна обърквация ви казвам :))))))) Затова, сега просто ставам, отивам в кухнята да изпафкам една цигарка, пък да видим после какъв акъл ще ми дойде и дали ще ми просветне как да сложа в ред свободното си време :)))) Обичам ви, приятели, и много, ама много ми е мъчно, че сте толкова далеч.....

5 comments:

Sylvia said...

:)искаме нещо, желам го, копнеем за него и когато то се случи - БУМ. Оказва се, че не знаем как да го използваме, от къде да го подхванем и направо си изпадаме в шок :D:D:D
...
Времето на вън днес ми изглежда невероятно :) Бих се разходила, бих си събрало камъченца, листа, клонки, пеперуди...

Обичам да съм сама, може и да не правя нищо, важното е да ми е спокойно така и цял ден да се въргалям из чаршафите пак накрая се чувствам удовлетворена :)

А сега след като поизпусна парата, може да напишеш нов пост. Ти обичаш да пишеш - пиши!

Unknown said...

Към края на месеца ще караме Мария на Русе и понеже предния път обещах да се видим но не се видяхме, този път може да ни дойдете на гости. Аз имам и рожден ден тогава, та поне поводи има.

Buksy said...

ееее маааан... я си вземи една бирички, свий си едно масурче, отиди на кея и пробвай с медитация :))))

Злото прасе said...

Ххха.... "вземи си една бирички" е добър израз, макар и вероятно написан по случайност :) Където една там и другите, сладки, малки, бирички.

أمل said...

Мда, когато човек е свикнал да е все зает, свободното време изведнъж се превръща малко в бреме :)
Мога да напиша роман за това.