Sunday, January 31, 2010

преди 12...

Един имейл адрес ми е останал от преди….  Рошавата сега е Квадратната… , защото квадратен е денят ми, квадратни са действията ми, квадратни са думите ми, мислите ми дори се стараят да се напаснат в квадрата…., сънищата…. все по-често ги забравям, както забравям коя съм всъщност! Дори не помня дали бях намерила себе си, или просто когато се намерих… се забравих и отрекох на момента…? Когато си проверям пощата и си изписвам адреса Рошавата… става ми мило някак си, но и имам усещането, че влизам в нечия чужда поща… След като видя писмата обаче – редовната информация от Facebook, както нямой и друг спам за секс хапчета… разбирам, че това си е моята пощенска кутия – също толкова квадратна като мен. Защо продължавам да се залъгвам и да се крия зад името Рошавата??? Защото тайничко вярвам, че Тя все още не си е отишла съвсем, че е някъде там – дълбоко в мен и просто изчаква удобен момент, за да се появи. Нека побърза, защото страшно много ми липсва! Ще се опитам да й помогна да разбие квадрата – нямам търпение отново да прегърна себе си.

6 comments:

Sylvia said...

;С всеки изминал ден, във всяко едно отношение, съм по-добре и по-добре!;....
Всяко едно чувство е част от теб, и ако не беше И квадратна, нямаше да можеш да си рошавата ;)

Mari said...

Квадратът.... квадратът лесно прелива във всяка друга фигура (и слава Богу)! А формата няма никакво значение, ако е изпразнена от смисъл... Аз ВЯРВАМ силно, че квадратчето е просто поредният етап по пътя към себе- усъвършенстването и себепознанието и ти е толкова необходим, колкото и всяко късче светлина, осъзнатост, цветно петънце или малко камъче, което прави Мандалата ти толкова съвършена и неповторима - погледни го, погали ъгълчетата му и се усмихни - това е твоят квадрат и скоро той ще прелее в безкрайност... :*

sas said...

:):* Обичам ви!!!!

Buksy said...

Хехе. Мантрата явно действа, щом са те налегнали такива мисли.
Представи си го по следния начин:
Празната тенджера от вечеря. Вече си е свършила работата. Нахранила хората, тя е мръсна и мазна. За да я изчистиш и измиеш я слагаш на мифката и започваш да наливаш вода в нея. На повърхността започва да излиза цялата мазнина и мръсотия. Колкото повече вода наливаш, толкова по-чиста започва да става тя, докато накрая с малко усилие я измиваш и е готова за ново ползване.
Продължавай да наливаш вода, ман! :)

Рокар ВВ said...

:)))) Ман, обещавам да продължавам да наливам вода!!!!!

Unknown said...

Дето викаше бабата на Влади:
"Ше мине и тоя зор!"