Thursday, August 03, 2006

Моретооооооооо :)))))))))))))

Тръгвам сама към морето в събота с нощния влак - първа спирка Бургас, а после с маршрутка до Обзор - слизам на разклона за Иракли и там тържествено нахилени ме чакат Елвира, Бени и Боги :)))) Уххх, нямам търпение да им видя доволните физиономии и особения блясък в очите, причинен от какви ли не "екстри" за душата ;) И нямам търпение да се гмурна в морето, да усетя водата в тялото си и пясъка между зъбите, да се нагорещя от слънцето и да "иззззсъсссскам" след това във водата..... уффффф, кеф! :) Не пропускайте една притурка на августовския брой на сп. Едно - адски е специална - яките, потайни и не дотам потайни маршрути по черноморието са описани така сладко, че човек се подмокря от кеф и му иде да запали джапанките и да Хукне безразсъдно и безотговорно към морето :)))

Мишлето ще дойде чак другата седмица :( на морето и ще ми е много гадно вечер сама в палатката и не само тогава, ама като се появи ще си наваксам ;))) задето съм се страхувала толкова време в тъмното.
*айде, пък като се върна ще има снимки, надявам се

3 comments:

Buksy said...

Пожелавам ти хубаво време ман :) и да си изкараш толкова готино колкото и аз :)))
П.С. кръчмата работи...

sas said...

за кръчмата разбрах вече ;) тя си е основна точка на пречупване ;), счупване и т.н. вече си имам билет за влакчето в джоба и утре стягам багажа
тутууууттт :))))

Momchil said...

попътен вятър под босите крачка...


май е време и аз да го видя това иракли докато още го има.
;]