Wednesday, November 22, 2006

състояние


Като се вгледа човек внимателно в картинката ще забележи, че сините топки представляват тъпи разговори, розовите са пълни с глупави въпроси и коментари, белите топки от време на време са спокойни, жълтите ме изпълват отвътре с истерични крясъци и ме карат да псувам, зелените топки са от време на време смислени, а оранжевите представляват идиотски хора. А онази черна фигура в средата, затисната от вихъра на топките, свила рамене под тяхната тежест и упоритото им летене надолу и все надолу... съм аз. Изпъквам някак си..., нали? ;)

5 comments:

Злото прасе said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Злото прасе said...

баси
(това ми прозвуча в главата, като разгледах картинката от близо... може просто да съм окуцял от към изрази на впечатления, може.)..

Buksy said...

Милата Сасинка. В какъв филм си се вкарала, ман. Яко топки около теб :)))

sas said...

Окуцял си ти, ама друг път... просто на фона на всичките тия цветни кълбета.. кво да каже човек - тя лудницата е пълна и без думи :))))

inviZitor said...

Когато излезе без да е полудял от "Бездната на абсолютния мрак":) (или нещо такова) Зейфод Бийлброкс каза:Винаги съм знаел,че вселената се върти около мен!
И изяде парчето изсъхнала торта....:)