Wednesday, November 15, 2006

изгубих се

из работа, писане на служебни мейли, водене на изнервящи разговори с ограничени и истерични хора, слушане на тъпи реплики (и дори цели сложно-съставни изречения), тътрене сутрин с автобуса по задръстените до невъзможност улици, прибиране вечер по същата схема (+ минус няколко градуса), сваляне на поредната серия на LOST, Prosin Break или Weeds, къпане, хапка (понякога и пийка в домашни условия) и..... такива ми ти работи... да не пропусна и работенето събота и неделя, което най-много ми допада в цялата картинка... Та, ако някой от вас се чуди къде съм се изгубила напоследък и тялом и духом съм с вас, ама иначе ник`ва ме няма :)))))) :(((((((
*ситуацията е такава, че не знам дали е за смях или за рев

1 comment:

Buksy said...

Напълно те разбирам ман. Лично аз бих застрелял 96% от клиентите ми и част от колежките ми. За работата за слава в събота и неделя няма да коментирам. Искам да идва коледа! Искам да се махна от София! Искам да се махна от България! Милата ни татковина... да и го таковам у на татако и!