Friday, February 29, 2008

За четене

Горещо ви препоръчвам книгите на Уилям Уортън и по-специално тази - ТАТКО. Просто от доста време не бях чела нещо толкова простичко, силно, истинско и налудничаво до известна степен. Много, много добре разказва истории този човек. Също са добри "Пилето", "Илюзии", "Отбой в полунощ", "Гордост" - това съм чела от него. Сега си пазя "Художникът", която ще започна да чета скоро и ще си купя и останалите негови книги, които изнамеря в книжарницата. Просто е адски добър, според мен! :)



Ето този господин - Бернар Вербер, е другият, който ме изкефи наскоро. Прочетох "Върховната тайна" и "Танатонавтите", а от преди съм чела "Мравките" - адски проникновени и интересни книги, които те провокират да мислиш върху разни вселенски въпроси. Препоръчвам го силно и него - интелигентен пич, който прави революционни разкрития в своите книги, които науката доказва години по-късно.

4 comments:

Buksy said...

Стефчето ме зарибява с "Танатонафтите". Сега я чакам да я прочете и ше я хвана и аз. Доста интригуваща ми се видя.

sas said...

:) ще се изкефиш! прочети я, Ман

Anonymous said...

Четох за "Татко". Много е хубава. Опитай нещо на У. Голдин, може би също ще те грабне... :)

Злото прасе said...

От този Татко си спомням само, че таткото не можеше да си отмие миризмата на смазочно масло и бензин от ръцете.... всъщност този спомен е една визия на кухня с прозорец през който влиза светлина и силует на мъж с разтворени длани. Странна работа е човешката памет.а