Tuesday, January 06, 2009

задължително!

Странният случай с Бенджамин Бътън / The Curious Case of Benjamin Button (2008)

Вчера го гледах и горещо го препоръчвам!!! Ама наистина!!!
Филмът е по разказ на Франсис Скот Фицджералд. Брад Пит и Кейт Бланшет се справят страхотно, а Джулия Ормонд има епизодична роля. Останах меко казано поразена от идеята на разказа и покъртена при мисълта, че подобно нещо би могло да се случи.... слава богу, че нещата са измислени и невъзможни...., но все пак човек никога не знае какви странни неща могат да се случат на този свят...

4 comments:

Buksy said...

И ние вчера го гледахме. Бях анатемосан от Чилко, че съм си позволил да го гледам на компютъра. Наистина трябваше на кино, но не се стърпях :)
Иначе филма влиза в личните ми топ 10!

Momchil said...

на кино
:)

sas said...

на кино в Русе.... ама друг път

katinan said...

Сас току що го гледах филма...направо съм все още замаяна...невероятен е!!!плаках и се смях едновременно...наистина скоро не бях гледала подобен филм, трогна ме !!!благодаря ти!!!